Webszerelem
{ADSENSE-LUDAK-468x15-LINK} .
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin. Odamész hozzá, és megszerzed a
telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod: 'Szia,
fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez a telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partyn és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod
odamegy hozzá, és rád mutatva így szól: 'Az a srác fantasztikus az
ágyban'.
Ez a reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. Fölállsz, megigazítod a nyakkendődet,
odamész hozzá, és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, és fölveszed a
táskáját, miután elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:'Mellesleg,
fantasztikus vagyok az ágyban'.
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban, és a nyitott ablakon át minden
járókelőnek odakiáltod: ' 'Fantasztikus
vagyok az ágyba.'
Ez a spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy bulin, aki odamegy hozzád, és így szól: ' 'Hallom,
fantasztikus vagy az ágyban'.
Ez a 'brand recognition' (márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: ' 'Hááát...,
tényleg fantasztikus vagy az ágyban!'.
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzádmegy feleségül, na az a márkahűség.